Van: DigiD
Verzonden: woensdag 2 juni 2021 12:27
Aan: **************@***************
Onderwerp: Let op: u dient uw DigiD te heractiveren
Geachte heer/mevrouw,
Wij als bank proberen alles makkelijker te maken voor onze klanten met de regeling van
hun zaken en financiën
De belastingdienst heeft een opdracht openstaand waar u nog 680,50 euro van ons
terugkrijgt.
Hoe kan ik de teruggave aanvragen?
Om te starten moet u uw telefoon opnieuw identificeren die word automatisch
gekoppeld aan uw mobile bankieren en uw digiD. Hier zal u uw reader nodig hebben
in het geval dat uw bank gebruik ervan maakt.
Als u gebruik maak van Rabobank, moet u opnieuw uw betaalpas aanvragen die
wordt automatisch gekoppeld aan uw belastingdienst en digiD
voor een betergebruik van uw _mobile bankieren.
Dit komt door de nieuwe politiek van de veiligheidscolaboratie met belastingdienst en
digiD
Zodra u de verificatie hebt voltooid zal uw teruggave worden verwerkt en gecontroleerd.
Melding!
Uw teruggave kan alleen op uw rekening worden bijgeschreven nadat de verificatie is
voltooid.Negeert u dit verzoek, dan nemen we aan dat u niet mee doet aan de
veiligheidscolaboratie met belastingdienst en digiD. Dat houd in dat wij verplicht zijn
om u in onderzoek te zetten
De aanvraag zal binnen 14 werkdagen worden verwerkt
***********************(link)
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Digid Helpdesk