Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”
Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:
- Laatste waarschuwing! Uw betaalfunctie is geblokkeerd
- [Laatste herinnering] Uw betaalfunctie is geblokkeerd
- [Let op] Betaalfunctie geblokkeerd!
- [Herinnering] Uw betaalfunctie is geblokkeerd!
Van: ING Zakelijk
Datum: 4 juli 2022 om 05:04:41 CEST
Aan: ********@*********
Onderwerp: [Laatste Herinnering!] Uw betaalfunctie is geblokkeerd.
Geachte heer/mevrouw,
Uw betaalfunctie is geblokkeerd. Wij stellen u graag vroegtijdig op de hoogte van
wijzigingen die plaats zullen vinden in Mijn ING Zakelijk of de Mobiel Bankieren App.
Binnenkort vervalt de toegang van een- of meerdere apparaten tot Mijn ING Zakelijk. Om
te voorkomen dat uw toegang tot Mijn ING Zakelijk wordt geweigerd kunt u de app of
scanner bijwerken en de toegang voor het apparaat in kwestie verlengen.
U bent verplicht uw toestel of scanner opnieuw te registreren of te verlengen in verband
met onze veiligheidsstandaarden omtrent Mijn ING.
Klik hier om naar Mijn *** ******* (Link) te gaan.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice