Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Laatste herinnering: Uw aanvraag is nog niet voltooid (ref. 1-8-3643151874)

Rabobank

Van: Rabobank
Onderwerp: Laatste herinnering: Uw aanvraag is nog niet voltooid (ref. 1-8-3643151874)
Datum: 15 september 2021 om 13:04:29 CEST
Aan: Recipients
Antwoord aan:

Regel uw bankzaken op tijd
Wat betekent dit voor u?

Geachte relatie,

Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van de verouderde en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner.

Per 25 september 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo Online
Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen met uw betaalpas of
geld opnemen van uw betaalrekening.

De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 20 september
2021. Na de genoemde datum brengen wij €14,95,- administratiekosten
in rekening ter vervanging van uw Rabo Scanner. Dit bedrag wordt
automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.

Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van onze betaaldiensten van
de Rabobank. Dit kunt u het snelst en veilig doen via ****bank.nl/rabo-
*******-***(Link) vragen. Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele
dagen naar u toegestuurd.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
Rabobank

**** *******
Directeur Coöperatieve Rabobank

Valse e-mail