Van: International Cards Services
Onderwerp: Laaste Herhaling: Opnieuw Identificeren Vereist
Datum: 6 september 2023 om 13:32:49 CEST
Aan:****@********
Beste Heer/Mevrouw ,
Om te voldoen aan de wettelijke vereisten, moeten we onze klanten periodiek opnieuw
identificeren. We hebben geconstateerd dat uw account nog niet opnieuw is geïdentificeerd en
we willen u vriendelijk vragen om dit zo snel mogelijk te doen
Volg de volgende stappen om uw account te valideren
1. U gaat naar *****.to/*****(u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw
browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten
Let op: houd uw ICS Credit Card en uw mobiele telefoon bij de hand
Identificeer op tijd, zo voorkomt u een veel gedoe en extra kosten. Meer informatie over het
opnieuw identificeren, vindt u op onze site.
Zonder een succesvolle heridentificatie van uw account kunnen we genoodzaakt zijn om uw
toegang tot onze diensten op te schorten. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met
ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV