Let op: Nep-sms namens Belastingdienst Sinds 13:00 22 mei 2019

KPN Betaalachterstand Doss: *****

KPN

Geachte Klant,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een
betalingachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren.
Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer
niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt €56,50. Thans verzoeken
wij u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag

Betaal hier uw rekening op tijd en voorkom extra kosten!

MijnKPN Factuur betalen via IDEAL

Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw
MijnKPN contract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor €9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt
verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen
volgens de “Wet Incasso Kosten” 15% over het door u verschuldigd bedrag aan
kosten in rekening zullen brengen.

Hebt u nog vragen?
wilt u uitleg over uw factuurnummer kijk dan op www.**************** voor een
overzicht van veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

********* *******
Afdelingsleider N.V.

Valse e-mail