Geachte klant,
Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste KPN factuur niet is gelukt.
Doordat bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Voorkom afsluiting van uw abonnement
Uw KPN abonnement wordt afgesloten op: 20 maart 2020 indien het bedrag van €78,22 niet voor 20 maart is betaald.
Informatieachterstand overzicht
Als u gebruik wilt blijven maken van uw KPN abonnement moet uw rekening van €78,22 voldoen via ons rekeningnummer.
Rekeningnummer: ******************** – ter name van: KPN N.V.
Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van €119,- indien het niet voor 20 maart is voldaan.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw KPN abonnement kan worden geblokkeerd.
Heeft u een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden hier.
Met vriendelijke groet,
*********
Directeur Klantenservice