Let op: Nepmail, fiscus strooit NIET met geld Sinds 17:53 12 mrt 2019

KNAB: Onderwerp: Melding

Knab Bank

Beste klant,

Uw betaalpas wordt binnen enkele dagen opgeheven voor gebruik. U dient z.s.m. gebruik
te maken van uw nieuwe betaalpas. In de afgelopen maanden hebben wij u meerdere malen
gecontacteerd over het activeren en gebruiken van uw nieuwe betaalpas.
Heeft u geen nieuwe betaalpas ontvangen?

Als u geen nieuwe betaalpas heeft ontvangen adviseren wij u z.s.m. een nieuwe betaalpas
aan te vragen. Dit doet u (nu nog kosteloos) via hier. U ontvangt deze binnen 3 werkdagen.
Als uw huidige betaalpas zich al heeft begeven, zal de nieuwe betaalpas niet gratis zijn.
Waarom heb ik een nieuwe betaalpas nodig?
Uw betaalpas is verouderd en is kwetsbaar voor misbruik door criminelen. Door continu de
technologie in onze betaalpassen te vernieuwen blijven we vele stappen voor.

Heeft u wel de nieuwe betaalpas ontvangen?**
**Dan is het belangrijk dat u die zo snel mogelijk activeert, als u hiermee te lang wacht heeft
u twee betaalpassen die u beide niet kunt gebruiken en zal een nieuwe helaas niet kosteloos zijn.

Met vriendelijke groet,
****

Manager Servicedesk