Klantmelding 01-11-2022

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: Tuesday, November 1, 2022 7:50:25
Aan: ***
Onderwerp: Klantmelding 01-11-2022

(Logo)
Beste klant,

Wij informeren u dat de toegang en functies van uw Rabobank
rekening tijdelijk zijn uitgeschakeld.

Deze maatregel is genomen omdat u ons eerdere verzoek om de
verplichte verificatie van uw Online Bankieren-profiel uit te voeren
heeft genegeerd.
Voordat we het gebruik van uw kaart opnieuw inschakelen, hebben we
u nodig om uw identiteit te bevestigen door een reeks gegevens in te
vullen die al op onze site zijn ingevoerd op het moment van uw
registratie op het Rabobank portaal.
Wij nodigen u uit om op de volgende knop te klikken en de instructies
te volgen.

inloggen (Link)

Houd er rekening mee dat de toegang tot Rabobank-services (inclusief
opnames en betalingen) en het gebruik ervan beperkt zijn totdat de
update correct is uitgevoerd.
We blijven tot uw beschikking voor elke vorm van opheldering en
informatie!

Valse e-mail