Kennisgeving

Rabobank

Onderwerp: Kennisgeving
Datum: Thu, 11 Feb 2021 22:56:36 +0100
Van: Rabo
Antwoord-naar: *******@*******
Aan: *******@**********

Geachte klant,

Uw betaalpas word binnen enkele dagen opgeheven voor gebruik. U dient z.s.m. gebruik te
maken van uw nieuwe betaalpas. In de afgelopen maanden hebben wij u meerdere malen
gecontacteerd over het activeren en gebruiken van uw nieuwe betaalpas.

Ik heb geen nieuwe betaalpas ontvangen
Als u geen nieuwe betaalpas heeft ontvangen adviseren wij u z.s.m. een nieuwe betaalpas aan
te vragen. Dit doet u (nu geheel gratis) via de onderstaande link. U ontvangt deze binnen 3
werkdagen. Als uw huidige betaalpas zich al heeft begeven, zal de nieuwe betaalpas €25,00
kosten.

********* ******** ********* (Link) 

Waarom heb ik een nieuwe betaalpas nodig?
U betaalpas is verouderd en is kwetsbaar voor misbruik voor kwaadwillende. Door continu de
technologie in onze betaalpassen te vernieuwen blijven we vele stappen voor.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

******* *** *******  MBA
Rabobank

Valse e-mail