Van: Rabobank
Onderwerp: Kaartblokkade door de consumenten-beschermingswet
Datum: 17 september 2021 om 00:43:15 CEST
Aan: *******@********
Antwoord aan:
MailMoment
Particulieren
Bedrijven
september 2021
Geachte relatie,
U ontvangt deze bericht omdat wij door de huidige situatie met de
covid-19 virus verplicht zijn maatregelen te nemen volgens de
consumenten-beschermingswet,
hierdoor zijn wij eerder begonnen onze betaalpas te vervangen.
Gewijzigde planning
De geplande datum was 1 november in combinatie met een nieuw
inlogscherm.
De nieuwe website zal gaan veranderen in gebruik en uiterlijk.
Door de consumenten-beschermingswet zal de vervanging 1 oktober
plaatsvinden.
Wij zijn verplicht door de beschermingswet na 1 oktober uw huidige
betaalpas te blokkeren en onbruikbaar te verklaren. Hierdoor ontvangen
onze klanten dit bericht met de verzoek uw betaalpas op tijd te
vervangen.
Nieuwe design
De nieuwe Wereldpas heeft een nieuw uiterlijk en een duidelijker en
simpeler ontwerp gekregen. Daarnaast is de betaalpas nog veller goud.
Dit is handig om uw betaalpas in één oogopslag te herkennen in uw
portemonnee tussen alle andere kaarten. Ook heeft de nieuwe kaart
minder logo’s, de informatie is duidelijker leesbaar gemaakt en de
handtekeningstrip op de achterkant van de betaalpas is komen te
vervallen.
Kostenloos aanvragen
Het zijn moeilijke tijden en de Rabobank denkt ook mee met haar
klanten,
hierdoor is er tot 1 oktober geen kosten verbonden bij de vervanging
van uw betaalpas. Wees er dus snel bij en voorkom dat u niet meer
kunt inloggen op uw rekening. Na 1 oktober zullen er wel kosten komen
voor het vervangen van uw oude betaalpas.
Klik **** en bestel *****loos(Link) de nieuwe Rabo Wereldpas.
Met vriendelijke groet,
****** *** *** ****
Particulieren & Bedrijven