Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Je opnieuw identificeren bij Knab

Knab Bank

Van: Knab servicedesk
Datum: 18 november 2020 om 10:57:36 CET
Aan:********@***********
Onderwerp: Je opnieuw identificeren bij Knab
Antwoord aan:

Beste heer/mevrouw **********,

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal
vragen over zijn/haar rekening beantwoorden. Dit is verplicht.
Gelukkig gaat het eenvoudig, veilig en snel via de **** *** (Link) of in de
******* ********(Link).

Heb je nog vragen over de identificatie ? , dan kun je contact
opnemen met de afdeling Veiligheidszaken van Credit Agricole
Consumer Finance NL B.V.

Download de Knab App op je nieuwe telefoon via de *** ***** of ****** ***** .

 

 

Valse e-mail