Van: ABN AMRO
Datum: 13-09-2021 19:59 (GMT+01:00)
Aan: *****@*********
Onderwerp: Je opnieuw identificeren
Als u deze e-mail niet goed kunt lezen, [****** ** online ******](Link)
Voeg abnamro@**.*******.***.nl toe aan uw adresboek, zodat u deze mail altijd ontvangt.
Je opnieuw identificeren
Beste Heer/Mevrouw,
We doen er alles aan zodat je veilig kunt bankieren. Naast de maatregelen die wij
nemen, is ook je eigen bijdrage van belang. Daarom willen wij jouw als onze klant erop
attenderen je meest recente (contact-)gegevens bij te werken.
Meer informatie over waarom je opnieuw dient te identificeren kan je natuurlijk vinden
op onze website abnamro.nl/********/********lijk(Link) . Je wordt verzocht zo spoedig
mogelijk opnieuw te identificeren om optimaal gebruik te kunnen maken van al onze
diensten.
Opnieuw identificeren
Elke klant bij de ABN AMRO moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over
zijn/haar rekening beantwoorden. De volgende veiligheidsprocedure hanteren wij om er
zeker van te zijn dat we te maken hebben met de rechtmatige rekeninghouder van
deze desbetreffende rekening.
Ga naar *******.nl/********(Link) , om je huidige gegevens opnieuw te identificeren.
Denk aan je eigen veiligheid en identificeer je klantgegevens optijd om onnodige
complicaties tijdens het bankieren te voorkomen. Houd je betaalpas en e.dentifier bij
de hand tijdens deze procedure.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking
Met vriendelijke groet,
***** *********
Manager klant & Communicatie Hoofdkantoor