Van: ParkMobile
Verzonden: Tuesday, April 5, 2022 1:10:22 AM
Aan: ********@**********
Onderwerp: Je maandoverzicht van maart 2022 is nog onbetaald
Beste klant,
Bedankt dat je parkeert met Parkmobile! We hebben je geparkeerde minuten van afgelopen maand voor je opgeteld.
Hierbij informeren wij u dat uit onze administratie is gebleken dat wij geen volledige betaling hebben ontvangen voor
onderstaande factuur/facturen. Ondanks de herinneringen is er tot op heden nog niet betaald. Je account zal daarom
binnenkort worden geblokkeerd vanwege de betalingsachterstand die u heeft opgelopen. Betaal het zo snel mogelijk om
eventuele extra kosten € 52,64 te voorkomen. Let op, indien wij de betaling niet voor 07-04-2022 ontvangen, wordt
er een blokkade op uw account geplaatst, tevens zal u een verhoging ontvangen. Bij een derde verhoging, zijn wij
genoodzaakt de vordering over te dragen aan een gerechtsdeurwaarder.
Datum: 28-2023 Klantnummer: 64*****
Factuur maart 2022 Factuurnummer: 62******
omschrijving:
Betaal methode: Automatische Incasso Factuurbedrag: € 8,74
Rekeningnummer: **** ***** **** ** 25 89
PARKEERGELD Aantal Bedrag
Parkeeracties Nederland 1 € 6,48
Parkeeracties Nederland 1 € 1,72
Totaal Parkeergeld € 8,74
OVERIGE DIENSTVERLENING Aantal Bedrag
Aantal en kosten parkeertransactie 2 € 0,54
Totaal overige dienstverlening € 0,54
TOTAAL FACTUUR € 8,74
Betaal eenvoudig, snel en veilig via iDEAL :
Direct ******* (Link)
Wanneer wij de betaling niet binnen 14 dagen na ontvangst van deze e-mail hebben ontvangen, dragen we jouw dossier
over aan ons incassobureau.
Met vriendelijke groet,
Parkmobile