Je gegevens zijn (opnieuw) aangepast

Tele2

Van: Tele2
Verstuurd: 3 Jan 2023 00:08:57 -0800
Aan: ********@********
Onderwerp: Je gegevens zijn (opnieuw) aangepast

Beste klant,

We maken het je graag makkelijk. Daarom is er MijnTele2; een persoonlijk
overzicht van al je gegevens bij elkaar – online én in een app. Zo weet je precies
wat je verbruikt en hou je grip op je kosten.

Activeer nu MijnTele2 (Link) 
Deze link is 24 uur geldig. Zijn de 24 uur om? Vraag dan opnieuw een link aan op
mijn.tele2.nl

Heb je een Sim Only besteld? Je kunt je simkaart alleen via MijnTele2 activeren,
dus activeer nu je MijnTele2 account.Let op: als je je oude telefoonnummer
behoudt, wordt je nieuwe simkaart automatisch geactiveerd.

Met MijnTele2 zie je:

• hoeveel je belt en sms’t binnen je bundel
• je dataverbruik
• wanneer je volgende factuur eraan komt
• je factuuroverzicht
• je contractgegevens

Download de gratis app
Heb je een iOS of Android smartphone? Download dan ook de gratis MijnTele2
app voor iOS of Android

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op ******nl/*********(Link) of bel
020−*** *****.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant wordt. En
blijft.

We houden contact.

Tele2

Valse e-mail