Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

Je Betaalpas vervangen of een nieuwe Betaalpas aanvragen

ING Bank

Van: ING
Aan:
Datum: 14 april 2020 om 16:12
Onderwerp: Je Betaalpas vervangen of een nieuwe Betaalpas aanvragen

Beste klant ,

Uit voorzorgsmaatregelingen omtrent het Coronavirus (COVID-19), zijn wij genoodzaakt al onze betaalpassen te vervangen op advies van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.

Wij vragen al onze klanten om hun huidige betaalpas(sen) te vervangen met de nieuw en beter beveiligde PSD-2 statuut betaalpassen, een vervangende (Mijn) Betaalpas kost normaal gesproken € 7,50. Je ontvangt de deze geheel kosteloos, binnen 3 werkdagen per post op je correspondentie adres.

Je nieuwe Betaalpas is dan gedeactiveerd als je hem toegestuurd krijgt. Heb je de nieuwe Betaalpas in goede orde ontvangen? Activeer de Betaalpas dan via Mijn ING of de app.
Tip: Heb je een Android mobiele telefoon (met NFC-chip) of iPhone? Dan kun je tijdens het wachten op je nieuwe pas afrekenen met je mobiel (mogelijk op iedere betaalautomaat met contactloos betalen), om zoveel mogelijk contact te vermijden

Ga naar *********, en volg de instructies.

Nadat je je nieuwe Betaalpas ontvangen en geactiveerd hebt, kun je je oude pas (indien nog in je bezit) doorknippen en weggooien. Zo voorkom je misbruik.

Met vriendelijke groet,

******** *********
Directeur Klantenservice

Valse e-mail