Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: Nep-telefoontjes over vaccinatie Sinds 14:55 16 feb 2021

Inloggen in Mijn ING is veranderd.

ING Bank

Geachte Heer/Mevrouw,
Er is een stap bij gekomen. Na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord bevestig je het inloggen. Je doet dat met de Mobiel Bankieren App of de ING Scanner. De extra stap is verplicht vanwege nieuwe Europese regels (PSD2).
Opdrachten bevestigen in Mijn ING verandert, dat heb je vast al wel gehoord of gezien. Straks heb je geen TAN-code nodig maar onze mobiel bankieren App als je in Mijn ING een opdracht wilt bevestigen. Mijn ING (internetbankieren) werkt veder net als altijd. ‘
Activeer de ING scanner of activeer de mobiel bankieren App om opdrachten goed te keuren.

Waarom krijg je deze e-mail?
Bij berichten die belangrijk voor je kunnen zijn, krijg je een seintje van ons. Want we snappen dat je niet direct alle nieuwe berichten in je app of Mijn ING leest.
Met vriendelijke groet,
************
Directeur Klantenservice

Valse e-mail