Let op: Nep-sms namens Belastingdienst Sinds 13:00 22 mei 2019

BINNENKORT VERVALT UW MIJN ING ONLINE VOOR GEBRUIK

ING Bank

Geachte Relatie,

De komende maanden krijgen alle klanten een nieuw Mijn ING. Heb jij
de Mobiel Bankieren App? Dan ga jij in deze nieuwe omgeving je opdrachten
voortaan bevestigen met je mobiel.

Al ruim 3,5 miljoen klanten maken er gebruik van. Je bevestigt je
opdrachten in Mijn ING dan via de Mobiel Bankieren App, met je vingerafdruk
of je eigen persoonlijke, mobiele pin.

– Mobiel bevestigen is snel en veilig
– Je hoeft geen codes meer over te typen
– 81% vindt het direct makkelijk in gebruik en wil niet meer anders

Uw Mobiel Bankieren App is verlopen, om deze te herstellen moet u een proces
volgen.
Later in 2018 gaan we wel afscheid nemen van de TAN. Want na ruim 30 jaar is
het tijd voor
iets nieuws. Als u uw Mobiel Bankieren App niet hersteld word deze ge-
deactiveert.

Maak je al wel gebruik van de Mobiel Bankieren App? registreer dan je toestel
opnieuw,
zodat je gebruik kan maken van onze nieuwste producten en diensten. Ons
veiligheidsbeleid
omtrent de Mobiel Bankieren App is verbeterd. Zodra je toestel opnieuw is
geregistreerd maak
je gebruik van onze nieuwe beveiligingsfuncties, waaronder de IBAN-Naam Check.

Mobiel Bankieren Herstellen

Met vriendelijke groet,

Directeur Klantenservice

Valse e-mail