Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Hoe activeert u de drie-factor-authenticatie?

Bol.com

Van: Bol.com
Datum: 28 augustus 2021 om 19:53:07 CEST
Aan:*******@********
Onderwerp: Hoe activeert u de drie-factor-authenticatie?
Antwoord aan:

Geachte Heer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat u de drie-factor-authenticatie nog niet
heeft ingesteld. Deze beveiliging is per 21 augustus ingegaan, zodat we onze
klanten beter kunnen beschermen.
Wij verzoeken u daarom om de drie-factor-authenticatie alsnog in te stellen.
Mocht u dit na 1 september nog niet hebben gedaan, dan kunt u geen gebruik
meer maken van ***.*** Services (Link).

Hoe activeer ik de drie-factor-authenticatie?

U activeert de drie-factor-authenticatie door uw account opnieuw te
verifiëren. Na het doorlopen van de verificatie zal deze direct
geactiveerd zijn. Vervolgens ontvangt u een bevestiging per post, waarin
zal staan dat de activatie succesvol is verlopen.
Mijn drie-staps-verificatie activeren via de volgende link:
( ***.***/******tie ) (Link) 

Met vriendelijke groet, Bol.com BV

Valse e-mail