Het zakelijk betalingsverkeer is vernieuwd

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 21 oktober 2020 om 04:58:05 CEST
Aan: ********@**********
Onderwerp: Het zakelijk betalingsverkeer is vernieuwd
Antwoord aan:

MailMoment Bedrijven

Veilig blijven betalen

Geachte relatie,

De Rabobank biedt haar klanten een zo veilig mogelijk virtueel omgeving
aan om hun bankzaken te regelen. Bij de Rabobank willen wij u de best
mogelijke betaalproducten aanbieden om ervoor te zorgen dat u
optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van onze betaaldiensten.
Zowel vandaag, morgen en in de toekomst.

In associatie met de Nederlandse Vereniging van Banken introduceert
de Rabobank een nieuw Rabo Scanner voor zakelijke klanten. Dit is de
opvolger van uw huidige Rabo Scanner. De nieuwe Rabo Scanner
maakt gebruik van nieuwe technologieën en biedt nu en in de toekomst
meer betaalmogelijkheden.

Als u online bankiert met de Rabo Scanner hoeft u minder codes in te
voeren omdat u veilig en geverifieerd bankiert. Bent u toevallig uw Rabo
Scanner thuis vergeten? Dan is het ook mogelijk om zonder de Rabo
Scanner uw bankzaken te regelen. Dit stelt u eenvoudig in vanuit uw
Rabo Online Bankieren met uw Rabo Scanner.

De voordelen van het nieuwe zakelijk betalingsverkeer

Automatische Incassocontract

Een logboek per gebruiker

Belastingvriendelijk boekhouders rekenhulp

Gedetailleerd kostenpost overzicht, makkelijk voor de
belastingdienst

Instant Payments naar Europese banken binnen de SEPA-gebied
worden direct verwerkt

Internationale overboekingen buiten de SEPA-gebied worden
binnen enkele uren verwerkt

Vernieuwd betaalverzoek systeem, dat meteen verwerkt wordt in
het gedetailleerd kostenpost overzicht

Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om kosteloos de
nieuwe Rabo Scanner aan te vragen. Houd er rekening mee dat eind dit
jaar de nieuwe Rabo Scanner niet meer kosteloos wordt aangeboden.
Het gebruik van uw Rabo Scanner komt te vervallen en wordt binnen
enkele dagen gedeactiveerd. Ga naar *********/*******(Link)  om
kosteloos de nieuwe Rabo Scanner aan te vragen. De nieuwe Rabo
Scanner ontvangt u binnen enkele dagen toegestuurd.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op ********/*******(Link). Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

****** **********
Directievoorzitter Bedrijven

 

 

 

 

 

 

 

 

Valse e-mail