Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Het coronavirus en uw bankzaken

Rabobank

Bescherm uzelf tegen cybercriminelen

Wat kunt u doen?

Geachte relatie,
Het online hengelen naar bankgegevens om rekeningen te plunderen, is een groot probleem bij de Nederlandse banken. Cybercriminelen spelen in op alle onrust rondom het coronavirus (COVID-19). De schade lopen tot in de miljoenen. Om dit te voorkomen nemen wij als bank regelmatig veiligheidsmaatregelen, helaas lukt dit niet altijd.
Voorkom financi ele schade en onderneem actie!
Wat kunt u zelf doen om te voorkomen dat u geen slachtoffer wordt van deze laffe vorm van oplichting?

Vervang uw betaalpas
Vraag een nieuwe pincode aan

Met de nieuwe betaalpas van de Rabobank, kunt u veilig betalen en geld opnemen. Zowel in Nederland en als in het buitenland. De nieuwe betaalpas is beter beschermd tegen fraudeleuze praktijken en voldoet aan de nieuwe Europese veiligheidsvoorschriften die banken in Nederland moeten voldoen om financiele schade te voorkomen.
Veiligheidsmaatregelen
In verband met de veiligheid van onze klanten verzoeken wij u om kosteloos een nieuw betaalpas aan te vragen, zodat u veilig uw bankzaken kunt regelen in Rabo Online Bankieren en veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabobank. Ga naar rabobank.nl/vervang-uw-betaalpas. Doet u dit niet, dan is de Rabobank genoodzaakt uw rekening tijdelijk te blokkeren: u kunt dan niet meer betalen of geld van opnemen totdat u gebruik maakt van een nieuw betaalpas en nieuwe pincode.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op rabobank.nl/privacy. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
***** *******
Directeur Particulieren en Bedrijven

Valse e-mail