Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 27 juli 2022 13:11
Aan: Recipients
Onderwerp: Het betalingsverkeer met uw Rabo Scanner verloopt
Urgentie: Hoog
Veilig blijven betalen
Wat betekent dit voor u?
Geachte relatie,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog gebruik maakt van een verouderde Rabo Scanner.
Voordat wij u een nieuwe Rabo Scanner toesturen, vragen wij u eerst om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te
vragen.
De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 30 juli 2022. Na de genoemde datum brengen wij €24,95,-
administratiekosten in rekening ter vervanging van uw verouderde Rabo Scanner. Dit bedrag wordt automatisch van uw
betaalrekening afgeschreven.
Per 1 augustus 2022 kunt u niet meer inloggen in Rabo Online Bankieren met uw Rabo Scanner om uw dagelijkse
bankzaken te regelen. Het gebruik van uw Rabo Scanner komt te vervallen.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van
onze betaaldiensten. Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
Kosteloos een ******* **** ******* ********* (Link)
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00
en 17.30 uur.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
**** *******
Directeur Coöperatieve Rabobank