Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Sms-berichten/e-mails incasso-opdracht namens bank Sinds 16:56 30 apr 2021

Herrinering: De vernieuwde RaboCard

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 3 februari 2021 om 06:46:55 CET
Aan: *********@*********
Onderwerp: Herrinering: De vernieuwde RaboCard
Antwoord aan: *******@**********

Geachte klant,

Hierbij introduceren wij de vernieuwde en verbeterde Bankpas van de Rabobank.
Wij adviseren al onze klanten de vernieuwde en verbeterde bankpas aan te schaffen. De
nieuwe bankpas is klantvriendelijker en beter beschermd tegen fraude. De nieuwe bankpas
is geheel gratis als u deze voor 10 februari 2021 aanvraagt, uw oude bankpas vervalt voor gebruik
na 10 februari 2021. Zorg dat u voor deze datum beschikt over de vernieuwde en verbeterde
bankpas van de Rabobank, na deze datum wordt automatisch een incasso in rekening gebracht (€
24,99,-) per Bankpas.

De vernieuwde en verbeterde bankpassen van het Online & Veiligheid Team maken gebruik van de
laatste NFC-technologie en zijn in het geheel ontwikkeld om valse werkzaamheden defenitief te
voorkomen. In verband met de nieuwe wijzigingen in het Europese algemene veiligheidsvoorschrift
wilt de Rabobank al haar klanten erop attenderen de vernieuwde en verbeterde bankpassen aan te
schaffen.

Geheel gratis aanvragen en ontvangen?
**** **** (Link)  om van start te gaan. Vul uw gegevens naar behoren in. Ons service-team vervangt uw
oude bankpas automatisch nadat de aanvraag correct en volledig is ingevuld. Deze procedure
geldt t/m 10 februari 2021, na deze datum wordt automatisch de link (gekoppeld aan De Rabobank
Recycle Datacenter) afgesloten ter voorkoming van identiteitsfraude.

Identiteitsfraude komt duizenden keren per jaar voor, zowel op internet als in ‘het echte leven’. Je
kunt duizenden euro’s kwijtraken of zelf aangemerkt worden als oplichter en wanbetaler.

Tips om identiteitsfraude te voorkomen

Geef uw digitale accounts een dubbele beveiliging
Hackers kunnen inbreken op uw computer of op uw account voor e-mail of social media. Op
die manier stelen ze persoonlijke gegevens of versturen berichten onder uw naam. Beveilig
uw accounts met dubbele verificatie. U ontvangt dan een extra controlecode per sms of via
een app. Een oplichter kan dan niets beginnen zonder uw telefoon, tablet of computer.

Beveilig uw brievenbus tegen posthengelen
Oplichters kunnen post uit uw brievenbus hengelen. Zo stelen ze bankpassen en pincodes.
Of loonstrookjes, jaaropgaven en verzekeringspapieren. Zorg voor een slot op uw brievenbus
en monteer een stevige borstel achter de klep.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Hoogachtend,

***** ** ******
Rabobank – Internetbankieren

Valse e-mail