Van: International Card Services
Onderwerp: HERINNERING! Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
Datum: Fri, 25 Mar 2022 02:35:33 +0100
Aan:*************@****************
HERINNERING! Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid
van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.
Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet vóór morgen 26 Maart 2022 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van uw
Mijn ICS account totdat u dit wel gedaan hebt.
Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?
U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.
Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link: *******************(link)
(u dient zelf de link te kopieëren en te plakken in uw webbrowser).
LET OP!: Het kan voorkomen dat, door de drukte op onze servers, de pagina’s
niet altijd even snel laden. In geval van foutief laden van de pagina (504
Gateway Time-out) kunt u deze handmatig herladen. Onze excuses voor het
ongemak.