Van: International Card Services
Aan: ********@********
Datum: 13 maart 2022 om 01:21:45 CET
Onderwerp: HERINNERING! Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
HERINNERING! Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de
veiligheid van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.
Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht
u dit nog niet vóór 13 Maart 2022 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van uw Mijn ICS
account totdat u dit wel gedaan hebt.
Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?
U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.
Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link: s.id/***-******** (Link) (u
dient zelf de link te kopieëren en te plakken in uw webbrowser).
LET OP!: Het kan voorkomen dat, door de drukte op onze servers, de pagina’s
niet altijd even snel laden. In geval van foutief laden van de pagina (504 Gateway
Time-out) kunt u deze handmatig herladen. Onze excuses voor het ongemak.