Van: Rabobank
Datum: 1 februari 2021 om 06:58:46 CET
Aan: Recipients
Onderwerp: Herinnering: Uw aanvraag is nog niet voltooid
Antwoord aan:
Uw nieuwe Rabo WereldPas staat klaar voor verzending
Onderteken uw aanvraag met uw Rabo Scanner
Geachte relatie,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
gebruik maakt van de verouderde Rabo WereldPas. Dit betekent dat u
met ingang van 5 februari 2021 niet meer kunt inloggen in Rabo Online
Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen
van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de
Rabobank. U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen enkele dagen
toegestuurd.
******** ** ****** **** ** ****** ***** (Link)
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op ********/******(Link) . Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank