Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 2 juni 2021 07:11
Aan: Recipients
Onderwerp: Herinnering: Regel uw bankzaken op tijd
Uw aanvraag is nog niet voltooid
Geachte relatie,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van de verouderde Rabo WereldPas.
Wat betekent dit voor u?
Met ingang van 15 juni 2021 is het niet meer mogelijk in te loggen in uw
Rabo Online Bankieren om uw dagelijkse bankzaken te regelen, betalen
met uw betaalpas of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij
de Rabobank. Ook is het niet meer mogelijk om betalingen te verrichten
via Apple Pay, Google Pay en de Rabo Mobiel Bankieren App. Deze
functies worden op non-actief gezet.
Nieuwe pas aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van de betaaldiensten van de
Rabobank. Dit kunt u het snelst en veilig doen via
***************************(link). Uw nieuwe betaalpas wordt binnen
enkele dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank