Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Diverse onderwerpen, klik op lees meer

ING Bank

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • Herinnering: verzoek om uw contactgegevens te controleren
  • Herinnering: verzoek contactgegevens bijwerken indien nodig
  • Herinnering: werk uw Mijn ING account bij
  • Herinnering: uw Mijn ING dient te worden bijgewerkt
  • Herinnering: controleer uw Mijn ING account
  • Herinnering: verzoek voor het controleren op klantgegevens

 

 

Van: ING Bank N.V.
Aan: *********@*********
Datum: 11 november 2020 om 3:14
Onderwerp: Herinnering: openstaande actie vereist m.b.t. uw Mijn ING account

Geachte heer/mevrouw,

Het is alweer een tijdje geleden dat u zich heeft
geregistreerd bij de ING bank. Om ervoor te zorgen dat al uw
gegevens nog geldig zijn, vragen wij u om dit te bevestigen.
We adviseren u om uw Mijn ING account binnen 14 dagen bij
te werken. In sommige gevallen wordt uw bankpas en/of Mijn
ING account beperkt gehouden voor gebruik i.v.m.
veiligheidsredenen.

Is uw bankpas en/of Mijn ING al beperkt gezet?
Dan kunt u in de tussentijd op verschillende manieren
betalen.
– Betalen met een creditcard
– Geld opnemen in een ING vestiging
– Betalen met de ING Wallet app

Hoe kan ik mijn account bijwerken?
Om uw Mijn ING account bij te werken kunt u beginnen door
te surfen naar www*******/************/***
***************(Link)  . Volg de stappen op uw scherm, dit duurt
slechts enkele minuten.

Uw mening
Wat kunnen wij volgens u verbeteren? Geef ****(Link) uw mening.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Afdeling bankzaken
ING Bank N.V.

Valse e-mail