Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

[Herinnering] Mislukte Incasso

Woningnet

Van: WoningNet
Verzonden: maandag 30 augustus 2021 15:16
Aan: **************@******************
Onderwerp: [Herinnering] Mislukte Incasso

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de inschrijving verloopt
op 31/08/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet bekend waardoor wij de
lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om uw inschrijving te verlengen dient u
de jaarlijkse lidmaatschapskosten van €8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

Klik hier om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u automatisch
worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur en
eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail