Van: “WoningNet”
Datum: 19 juni 2021 om 12:56:09 CEST
Aan: ***********@***********
Onderwerp: [Herinnering] Mijn WoningNet
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de
inschrijving verloopt op 20/06/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet
bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om
uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten van €8,00
te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.
Klik hier om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving
te verlengen.
Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze
website.
Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u
automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw
opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties vervallen dan.
Met vriendelijke groet,
WoningNet
Manager Klantcontactcentrum