Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

[Herinnering] Mijn WoningNet

Woningnet

Van: “Woning Net”
Datum: 26 april 2021 om 12:52:30 CEST
Aan: ***************@*************
Onderwerp: [Herinnering] Mijn WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de
inschrijving verloopt op 28/02/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet
bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om
uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten van €8,00
te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

**** ******(link) om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving
te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze
website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u
automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw
opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail