Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Sms-berichten/e-mails incasso-opdracht namens bank Sinds 16:56 30 apr 2021

[Herinnering] Mijn WoningNet

Woningnet

Van: WoningNet
Datum: 19-04-21 10:37 (GMT+01:00)
Aan: ********@******************
Onderwerp: [Herinnering] Mijn WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de inschrijving verloopt
op 20/04/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet bekend waardoor wij de
lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om uw
inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten van €8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

**** ****(link)  om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u automatisch
worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur en
eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail