[Herinnering] Mijn WoningNet

Woningnet

Van: WoningNet
Datum: 31 mei 2022 om 11:27:34 CEST
Aan: *******@********
Onderwerp: [Herinnering] Mijn WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de
inschrijving verloopt op 01/06/2022. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet
bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om
uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten van ?8,00
te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

Klik **** (Link) om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving
te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze
website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u
automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw
opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail