[Herinnering] Mijn WoningNet

Woningnet

Van: WoningNet
Verzonden: woensdag 2 februari 2022 22:28
Aan: ************@*********
Onderwerp: [Herinnering] Mijn WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de inschrijving verloopt over 2 dagen. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten van EUR 8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

Klik hier om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur
en eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Woningnet N.V.
KVKnr. ************
Vestigingsnr. ***********
*****************************

Valse e-mail