From: Woningnet
Sent: Monday, November 15, 2021 2:41:39 AM
To: *********@********
Subject: [Herinnering] Mijn WoningNet
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de inschrijving verloopt op
16/11/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet
hebben kunnen incasseren. Om uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse lidmaatschapskosten
van €8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.
**** hier (Link)
om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving te verlengen.
Automatische Incasso InstellenWilt u betalen
via een doorlopende machtiging?Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.Na
de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch
incasseren.Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.
UitschrijvenAls wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen.
Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties
vervallen dan.
Met vriendelijke groet,
WoningNetManager Klantcontactcentrum