Van: Klantendienst
Datum: 8 juni 2022 om 06:35:05 CEST
Aan: *******@*******
Onderwerp: Gelieve uw bestelgegevens controleren ****** (naam)
Gelieve uw bestelgegevens controleren ******
We hebben je antwoord nodig, ****** *******
Afmelden
bol.com
Beste **********,
Uit de evaluatie van deze maand is gebleken dat je het geschenk dat we
voor je gereserveerd hebben niet besteld hebt. Heb je vandaag tijd? Morgen
is de laatste dag (woensdag, 8 juni). Het zal niet meer dan 30 seconden in
beslag nemen.
Wanneer u op de onderstaande link klikt, wordt u direct doorgestuurd naar
onze bestelpagina, waar u uw leveringsinformatie kunt invullen en de
verzendkosten kunt betalen.
Pakketinformatie:
Bevat: Wachten op bevestiging
Klant: ***** *******
Klant-id: ********@**********
Status: Beperkt aanbod
Jouw prijs: 0 eur
Verzendkosten: 0-2 eur
Ga door **** ** *********** (Link)