Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Gegevensbescherming (AVG) Wetgeving

SNS Bank

Van: SNS Bank
Datum: 15 oktober 2020 om 16:09:39 CEST
Aan: ********@********
Onderwerp: Gegevensbescherming (AVG) Wetgeving
Antwoord aan:

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) Wetgeving

Wat betekent dit voor u?

Beste heer/mevrouw *** *********,

Uw digipass schijnt signalen uit te die voor een lichte storing zorgen in het
systeem. Dit kan komen door een lege batterij, een defecte digipas of een verouderde
digipas.

Voordat u de vernieuwde SNS IDIN Touch digipas 2.0 in ontvangst kunt nemen wordt u
vriendelijk verzocht de verouderde IDIN digipas 1.0 van de SNS Bank te verzenden in
een envelop (voldoende gefrankeerd) naar het opgegeven VASCO vestigingadres dat is
vermeld in he aanvraag formulier.

Deze veiligheidsprocedure wordt gehanteerd om er zeker van te zijn dat u gemachtigd
bent als eigenaar van het desbetreffende SNS betaalproduct. De gekoppelde
gegevens van uw verouderde digipas worden geformatteerd en gerecycled om zo
millieu doeleinden te bereiken en gebruik van derden partijen te voorkomen.

Uw digipas wordt binnen enkele dagen losgekoppeld en wordt onbruikbaar
gemaakt. Na meerdere meldingen in uw bankmail omgeving te hebben ontvangen
willen wij u als klant erop attenderen dat de SNS digipas geregistreerd aan uw (contact-
)gegevens: *******@******* binnenkort zal komen te vervallen voor gebruik.

Melding: Uw huidige SNS digipas(sen) vervallen voor gebruik na zondag 18 oktober
2020.

**** ********** ********* (Link)

Uw bijgewerkte gegevens worden in bij het SNS Hoofdkantoor gekoppeld aan uw
nieuwe SNS QR Touch digipas 2.0. U kunt uw nieuwe SNS Touch digipas binnen 3 tot 5
werkdagen thuis verwachten. Uw nieuwe betaalproduct(en) worden verstuurd via
PostNL.

Regel uw bankzaken op tijd.

Meer weten?
Op social media en de website vindt u handige informatie en tips over de digipas. We
helpen u graag.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

******** *********
SNS Klantendienst

Valse e-mail