Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Gegevens niet (volledig) geïdentificeerd – ************@*********

Knab Bank

Van: Knab Servicedesk
Datum: 17 juni 2021 om 04:52:46 CEST
Aan: ****************@****************
Onderwerp: Gegevens niet (volledig) geïdentificeerd – ************@*********

Beste klant,

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over
zijn/haar rekening beantwoorden. Dit is verplicht. Gelukkig kan dit veilig en snel via
onze website.

Ga naar ***********************(link), om de online identificatie procedure
te starten. Na het voltooien van de procedure worden je gegevens automatisch
geïdentificeerd.

Gelieve de gegeven stappen volgen om de procedure te voltooien. Indien je nog
vragen hebt over de registratie, dan kun je contact opnemen met de afdeling
Veiligheidszaken van *******************************

Heeft u nog vragen of klachten?
Onze klantenservice staat elke dag voor u klaar of neem contact met ons op via ***-****
**

Met vriendelijke groet,

*** *******
Knab Servicedesk

Valse e-mail