Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Er staat een nieuw bericht voor u klaar!

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 8 september 2021 om 04:35:33 CEST
Aan: ********@********
Onderwerp: Er staat een nieuw bericht voor u klaar!
Antwoord aan:

BELANGRIJK BERICHT.

Geachte heer en of mevrouw,

Wij hebben u enkele dagen geleden een brief gestuurd. Wij sturen u ook een
mail omdat uw mail adres : **********@************ staat gekoppeld aan
uw rabo rekening.

Wij willen u informeren dat u sinds 1 september 2021 de nieuwe GD2
betaalpas nodig heeft om online te bankieren, en betalingen uit te voeren
met uw betaalpas. De reden hiervoor is dat wij de nieuwe Rabo Scanner
introduceren. Uw nieuwe rabo scanner word binnen 3 werkdagen bij u thuis
eleverd. U hoeft hier voor verder niks te doen.

Uw nieuwe betaalpas dient u echter zelf aan te vragen. Uw nieuwe betaalpas
in combinatie met de nieuwe Rabo Scanner, zorgt ervoor dat u beter bent
beschermd tegen fraude en phising aanvallen. U kunt enkel en alleen
signeercodes scannen en ondertekenen die afkomstig zijn van de officiele
rabobank site. Dit voorkomt 99% van alle pogingen tot fraude aan uw
rabobank betaal en-of spaarrekening(en).

Indien u dit niet binnen 3 werkdagen aanvraagt, zullen wij uw betaalpas
blokkeren. Na het blokkeren van uw betaalpas vragen wij zelf uw nieuwe
betaalpas voor u aan. Dit kan tot maximaal 10 werkdagen duren. Daarnaast
brengen wij 24,99 in rekening die automatisch van uw rekening word
afgeschreven.

** ****** ******pas kunt u via hier **********. (Link) 

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

Valse e-mail