Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Er staat een nieuw bericht voor u klaar

Rabobank

Van: “Rabobank”
Datum: 28 juni 2021 om 04:26:47 CEST
Aan ***********@**************
Onderwerp: Er staat een nieuw bericht voor u klaar

Uw nieuwe betaalpas staat klaar voor verzending
Exclusief voor klanten van de Rabobank

Geachte klant,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog gebruik maakt van een verouderde
betaalpas.
In verband met de veiligheidsvoorschrift dat wij dienen te hanteren zijn wij
genoodzaakt u een nieuwe betaalpas te verstrekken. Hier zijn géén kosten aan
verbonden.

Waarom kiest de Rabobank voor een nieuwe betaalpas?
Uw huidige betaalpas voldoet niet aan de eisen die zijn gesteld door
Betaalvereniging
Nederland. De nieuwe NFC-2 betaalpas voldoet zich wel aan het contactloos-
betalen
veiligheidsvoorschrift 2021. Om onze klanten ook in de toekomst een veilige
bankgarantie
te kunnen bieden zal ons betaalsysteem de verouderde betaalpas per ingang
van
03-07-2021 niet meer ondersteunen.
Via het onderstaande formulier kunt u geheel gratis en veilig uw nieuwe
betaalpas
aanvragen : hier aanvragen.

Liever snel contact met ons?
Wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij ook telefonisch of via chat
bereikbaar. Heel makkelijk via uw bankieren app.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

Valse e-mail