Van: ICS Cards
Datum: 03-01-23 02:15 (GMT+01:00)
Aan: *********@********
Onderwerp: Er staat een bericht voor u klaar
Geachte heer en/of mevrouw,
Er is zojuist een bestelling geplaatst vanaf uw Mijn ICS Web omgeving, met een totaalbedrag
van 734,19. Omdat dit vanaf een IP-adres is gebeurt wat niet bekend staat bij ons als uw thuis
adres, hebben wij de bestelling tegen gehouden.
Heeft u deze bestelling zelf geprobeerd te plaatsen? Ga dan naar uw web omgeving en dan
naar het kopje ‘OTP Bevestiging’ hier kunt een eenmalige code aanvragen om de bestelling
vooralsnog goed te keuren.
Komt dit als een verassing voor u, en heeft u dit niet zelf gedaan? Dan raden wij u ten
strengste aan om de huidige toestellen die zijn gekoppeld te verwijderen, daarnaast is het ook
verstandig om uw gebruikersnaam en wachtwoord te wijzigen. U kunt deze stappen via hier
doen.(Link)
Door de bovengenoemde stappen te volgen, maakt u automatisch een melding bij onze
afdeling: Misbruik Preventie. Wij zullen de huidige status van uw omgeving controleren en
intern onderzoek doen naar de aanleiding van deze bestellingen. U hoeft hiervoor niks te
doen.
Om de veiligheid te kunnen waarborgen van u en de tegoeden die aanwezig zijn, dient u de
toestellen te verwijderen binnen 2 werkdagen. Indien u dit niet tijdig doet, zullen wij er vanuit
gaan dat u de bestellingen zelf geplaatst heeft. En zullen daarom geen verdere stappen en/of
onderzoeken verrichten.
Wij willen u erop attenderen dat bij wij in dat geval onder geen enkele voorwaarden u bij fraude
en/of misbruik zullen vergoeden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
ICS Cards