Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

LET OP: Diverse verschillende onderwerpen Meer informatie? Klik op Lees meer bij deze e-mail

Knab Bank

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • U dient zich opnieuw te identificeren via uw persoonlijke bankomgeving. De identificatie is eenmalig en is wettelijk verplicht.
  • URGENT: Wij hebben een bericht klaar staan
  • Wegens PSD2 hebben wij een belangrijk bericht voor u
  • Wij hebben een belangrijk bericht klaar staan.
  • Wij hebben een eenmalige identificatie nodig.
  • Opnieuw identificeren bij KNAB
  • LET OP: Urgent bericht
  • LET OP: identificatie vereist!
  • LET OP: Lees uw berichten op tijd en voorkom blokkade
  • Er staat een belangrijk bericht voor u klaar:

 

Van: Knab
Datum: 28-10-2020 03:59 (GMT+01:00)
Aan: *******@*********
Onderwerp: Er staat een belangrijk bericht voor u klaar:

Beste klant,

U dient zich opnieuw te identificeren via uw persoonlijke bankomgeving.
De identificatie is eenmalig en is wettelijk verplicht. De identificatie is
eenmalig en is wettelijk verplicht. Meer informatie over waarom u zich
opnieuw dient te identificeren vindt u ****(Link)

LET OP: Heeft u zich niet geïdentificeerd binnen 24 uur zullen wij uw
rekening moeten blokkeren.

***** *********** (Link)

Heeft u vragen of klachten? Onze klantenservice staat elke dag voor u
klaar.

 

 

 

Valse e-mail