088 - 7867372

Er is een nieuwe opdracht aan u toegewezen

ABN AMRO

Van: Klantenservice
Aan: ***********@*************
Verzonden: wo, jun 4, 2025
Onderwerp: Er is een nieuwe opdracht aan u toegewezen

ABN AMRO
Relevante informatie over uw betaalpas

Waarde klant,

Binnenkort ontvangt u een aangepaste betaalpas die beter werkt met onze digitale systemen en aan alle actuele eisen voldoet

Uw pas is volgens onze administratie verouderd en we verzoeken u een nieuwe aan te vragen zodat u zonder problemen gebruik kunt blijven maken van onze diensten.

Wat betekent dit concreet voor u?
Uw nieuwe pas is voorbereid op komende toepassingen binnen ons platform en biedt betere digitale ondersteuning. Na 11 juni kunt u de huidige pas niet meer gebruiken.

Bestel uw nieuwe pas vandaag nog [link]

Wat moet u doen?
Vraag voor 11 juni een nieuwe pas aan via Internet Bankieren zodat deze binnen enkele werkdagen per post naar u wordt verzonden.

Heeft u ondersteuning nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
***********
Directeur Particulieren en Business Banking
ABN AMRO Bank N.V.

Valse e-mail