Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: Nep-telefoontjes over vaccinatie Sinds 14:55 16 feb 2021

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren

Knab Bank

Van: Knab Servicedesk
Datum: ma 25 jan. 2021 02:57
Aan: *******@********
Onderwerp: Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren

Opnieuw identificeren
bij Knab
We vragen naar de actualiteit van je huidige
(contact-)gegevens

Beste Knab Rekeninghouder.

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over
zijn/haar rekening(en) beantwoorden. Dit is verplicht. Gelukkig gaat het
eenvoudig, veilig en snel via ons online klantenpaneel. We verwachten van onze
klanten hun meest recente (contact-)gegevens bij te werken in ons systeem.

Waarom moet ik me opnieuw identificeren?
Banken vervullen een poortwachtersfunctie in de strijd tegen fraude, witwassen en
financiering van terrorisme. Dit is vastgelegd in de Wet ter voorkoming van
witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Meer informatie over veilig
bankieren vindt je natuurlijk op ***** ******(Link).

Deze wet vereist dat banken moeten weten wie hun klanten zijn en waarvoor ze
hun rekening(en) gebruiken. Banken moeten niet alleen de identiteit van hun
klanten controleren, maar ook het bewijs daarvan bewaren.

Wat vragen we?
Om je opnieuw te identificeren, controleren we het gebruik van je rekening eerst,
na het verifieren van je rekening gebruik zullen wij de identificatie van jouw
rekening bij werken in ons online klantensysteem.

Ga naar ************/********(Link) , voor het controleren van je Knab
rekening. om de verificatie te beginnen. Gelieve de gegeven stappen volgen om
de procedure te voltooien.

Indien je nog vragen hebt over de registratie, dan kun je contact opnemen met de
afdeling Veiligheidszaken van Credit Agricole Consumer Finance NL B.V.

Valse e-mail