088 - 7867372

Een vernieuwde versie van uw product is onderweg

ABN AMRO

Van: Klantenservice
Aan: *************@***************
Datum: 17-06-2025
Onderwerp: Een vernieuwde versie van uw product is onderweg

 

ABN AMRO
Details over uw nieuwe betaalpas

Uw betaalpas is bijna verlopen – vraag nu uw nieuwe pas aan.

Geachte heer/mevrouw,

Binnenkort vervangen wij uw huidige betaalpas. Dit doen we om u te voorzien van een vernieuwde pas die voldoet aan de nieuwste veiligheidseisen en geschikt is voor onze toekomstige digitale diensten.

Wat zijn de gevolgen voor u?
Vanaf 23 juni is uw huidige betaalpas niet meer bruikbaar. Het is belangrijk dat u vóór deze datum uw nieuwe pas aanvraagt om onderbreking van uw betaalverkeer te voorkomen.
Uw nieuwe pas werkt beter met online diensten is extra veilig en past perfect binnen onze digitale bankomgeving

Regel uw nieuwe betaalpas [link]

U ontvangt de nieuwe betaalpas binnen een paar werkdagen nadat uw aanvraag is afgerond

Met vriendelijke groet,

************
Directeur Particulieren en Business Banking
ABN AMRO Bank N.V.

Valse e-mail