Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Een klaarstaand bericht

Rabobank

Van: Klantenservice
Datum: 9 maart 2021 om 05:15:27 CET
Aan: ********@**********
Onderwerp: Een klaarstaand bericht
Antwoord aan: ******@*********

Uw nieuwe betaalpas staat klaar voor verzending
Exclusief voor klanten van de Rabobank

Geachte klant,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog gebruik maakt van een verouderde betaalpas.
In verband met de veiligheidsvoorschrift dat wij dienen te hanteren zijn wij
genoodzaakt u een nieuwe betaalpas te verstrekken. Hier zijn géén kosten aan
verbonden.

Waarom kiest de Rabobank voor een nieuwe betaalpas?

Uw huidige betaalpas voldoet niet meer aan de eisen die gesteld zijn door de Betaalvereniging
Nederland. De nieuwe RFID-2 betaalpas voldoet zich wel aan het contactloos-betalen
veiligheidsvoorschrift 2021. Om onze klanten ook in de toekomst een veilige bankgarantie
te kunnen bieden zal ons betaalsysteem de verouderde bankpas per ingang van
13-03-2021 niet meer ondersteunen.

Via het onderstaande formulier kunt u geheel gratis en veilig uw nieuwe betaalpas
aanvragen

> ******** ** *********** ********* (Link)

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op.

Met vriendelijke groet,
Rabobank Hoofdkantoor

********* ************
Directeur particulieren & private banking

Valse e-mail