Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Nieuwe variant phishing via Marktplaats Sinds 14:31 19 aug 2020

Door middel van ons geautomatiseerde systeem.

ABN AMRO

Onderwerp: Door middel van ons geautomatiseerde systeem.

Geachte cliënt ,
Door middel van ons geautomatiseerde systeem zijn ongebruikelijke activiteiten geconstateerd op uw rekening. Daarbij is ondervonden dat de ingebruikstelling van uw rekening niet in lijn is met de bancaire gebruikersvoorwaarden die met u is overeengekomen.
Als gevolg hiervan zijn wij genoodzaakt om verdere misbruik te voorkomen en hebben wij uw assistentie nodig om uw bankzaken voort te zetten.
Hierbij is de toegang en gebruik van uw huidige betaalproduct(en) beperkt geraakt en dient u uzelf opnieuw te verifiëren en uw betaalproduct(en) indien te vervangen.
Als u hier klikt vindt u de stappen om uw rekening te herstellen.
U heeft tot en met 10 maart 2020 om uw rekening zelf te herstellen. Na deze datum zal een nieuwe aanvraag mogelijk €32,99 bedragen.
Met vriendelijke groet,
Abn Amro

Valse e-mail