Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Diverse onderwerpen Klik op “Lees meer”

Rabobank

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • Belangrijke mededeling
  • Belangrijke update
  • Doe de update
  • Doe de financiële update

 

Van: Klantenservice
Verzonden: dinsdag 13 april 2021 8:44
Aan*********@*********
Onderwerp: Belangrijke mededeling

Uw nieuwe betaalpas staat klaar voor verzending
Exclusief voor klanten van de Rabobank

Geachte relatie, 

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog geen vernieuwde betaalpas heeft
aangevraagd. Omwille van veiligheidsredenen komt uw huidige betaalpas
hierdoor op woensdag 21 april 2021 te vervallen voor gebruik. Indien u uw
vernieuwde betaalpas direct aanvraagt, ontvangt u deze geheel kosteloos. Start
u de aanvraag te laat? Dan incasseren wij eenmalig een bedrag van 13,90 euro
aan verwerkingskosten van uw betaalrekening.

Hoe ontvang ik mijn vernieuwde betaalpas?

Door direct zelf uw aanvraag te bevestigen,
voorkomt u extra kosten en ongewenste blokkade
van uw huidige betaalproduct. Bevestig direct de
aanvraag van uw vernieuwde betaalpas door de
QR-code hiernaast te scannen met de camera van
uw smartphone. Vervolgens ontvangt u binnen 5
werkdagen uw vernieuwde betaalpas kosteloos
thuis.

Wij vertrouwen erop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Rabobank N.V.

******** ***********
Directeur particulieren & private banking

 

Valse e-mail