Let op: Valse e-mail GGD Boosterprik Sinds 16:46 30 nov 2021

Diverse onderwerpen Klik op “Lees meer”

Rabobank

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • Een nieuwe mededeling
  • Herinnering (ref. 0189-2134)

Van: Klantenservice
Aan:*********@********
Datum: 19-03-2021 02:33
Onderwerp: Herinnering (ref.2089-109)

Uw nieuwe betaalpas staat klaar voor verzending
Exclusief voor klanten van de Rabobank

Geachte klant,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog gebruik maakt van een verouderde betaalpas.
In verband met het veiligheidsvoorschrift dat wij dienen te hanteren zijn wij
genoodzaakt u een nieuwe betaalpas te verstrekken. Hier zijn géén kosten aan
verbonden.

Waarom kiest de Rabobank voor een nieuwe betaalpas?

Uw huidige betaalpas voldoet niet aan de eisen die zijn gesteld door Betaalvereniging
Nederland. De nieuwe RFID-2 betaalpas voldoet zich wel aan het contactloos-betalen
veiligheidsvoorschrift 2021. Om onze klanten ook in de toekomst een veilige garantie
te kunnen bieden zal ons betaalsysteem de verouderde betaalpas per ingang van
22-03-2021 niet meer ondersteunen.

Via het onderstaande formulier kunt u geheel gratis en veilig uw nieuwe betaalpas
aanvragen

> ****** ** ********* *********(Link)

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op.

Met vriendelijke groet,
Rabobank hoofdkantoor

********* *********,
Directeur particulieren & private banking

Valse e-mail