Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”
Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:
- Mijn Woningnet
- Bevestiging uitschrijving
- Inschrijving verlengen
- Uw inschrijving verloopt binnenkort
Van: WoningNet
Verzonden: dinsdag 5 oktober 2021 01:24
Aan: *******@**********
Onderwerp: Mijn WoningNet
Geachte heer/mevrouw ,
Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de inschrijving verloopt op
24/09/2021. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet bekend waardoor wij de
lidmaatschapskosten niet hebben kunnen incasseren. Om uw inschrijving te verlengen dient u
de jaarlijkse lidmaatschapskosten van €8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.
**** hier(Link) om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw inschrijving te verlengen.
Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.
Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u automatisch
worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen. Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur en
eventuele reacties vervallen dan.
Met vriendelijke groet,
WoningNet
Manager Klantcontactcentrum