Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.
Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:
- Inschrijving verlengen: ******@*******
- Jaarlijkse verlengingskosten voor leden
- Let op: Uw inschrijving verloopt binnen twee weken
- Melding: Uw inschrijving verloopt binnen twee weken
- Mijn Woningnet
- Uw inschrijving verloopt binnenkort
- Voorkom uitschrijving
- Verleng uw inschrijving
- Uw inschrijving
- Verleng op tijd
Van: WoningNet
Datum: 28 september 2021 om 02:00:52 CEST
Aan: ******@*******
Onderwerp: Inschrijving verlengen: *******@********
Antwoord aan:
Geachte klant,
Uw inschrijving bij WoningNet
Over 2 weken verloopt uw inschrijving. Uw inschrijving verlengen wij met een jaar als
u de verlenginskosten van €8,00 betaalt. U kunt nu betalen met iDEAL, via de onder
weergeven koppeling wordt u doorverwezen naar onze betaalpagina.
******Net-**********kosten(Link)
Factuurnummer: SRA-00******
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging? dit kan, nadat u dit jaar nog via
iDEAL betaald heeft. U kunt na de betaling bij overzicht van mijn gegevens uw
betaalwijze veranderen.
Volgend jaar zullen wij dan de verlengingskosten van uw rekening incasseren.
Ook hiervan krijgt u via e-mail een bericht. Meer informatie over betalen van de
verlengingskosten vindt u op onze website.
Uitschrijven
Als u niet binnen 2 weken betaalt, schrijven wij u uit. Uw opgebouwde inschrijfduur en
eventuele reacties vervallen dan.
Met vriendelijke groet,
WoningNet
Manager Klantcontactcentrum