Diverse onderwepen Klik op “Lees meer”

Woningnet

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • Inschrijving verlengen: ******@*******
  • Jaarlijkse verlengingskosten voor leden
  • Let op: Uw inschrijving verloopt binnen twee weken
  • Melding: Uw inschrijving verloopt binnen twee weken
  • Mijn Woningnet
  • Uw inschrijving verloopt binnenkort
  • Voorkom uitschrijving
  • Verleng uw inschrijving
  • Uw inschrijving
  • Verleng op tijd

 

Van: WoningNet
Datum: 28 september 2021 om 02:00:52 CEST
Aan: ******@*******
Onderwerp: Inschrijving verlengen: *******@********
Antwoord aan:

Geachte klant,

Uw inschrijving bij WoningNet
Over 2 weken verloopt uw inschrijving. Uw inschrijving verlengen wij met een jaar als
u de verlenginskosten van €8,00 betaalt. U kunt nu betalen met iDEAL, via de onder
weergeven koppeling wordt u doorverwezen naar onze betaalpagina.

******Net-**********kosten(Link)

Factuurnummer: SRA-00******

Wilt u betalen via een doorlopende machtiging? dit kan, nadat u dit jaar nog via
iDEAL betaald heeft. U kunt na de betaling bij overzicht van mijn gegevens uw
betaalwijze veranderen.

Volgend jaar zullen wij dan de verlengingskosten van uw rekening incasseren.
Ook hiervan krijgt u via e-mail een bericht. Meer informatie over betalen van de
verlengingskosten vindt u op onze website.

Uitschrijven
Als u niet binnen 2 weken betaalt, schrijven wij u uit. Uw opgebouwde inschrijfduur en
eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail